عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

بالاخره بعد از مدتها با سر گل زدم.

سه شنبه یازده فروردین  در سالن میرداماد

جمعه 14 فروردین  بازهم در میرداماد  دومین و سومین فوتبالم را در سال 94 انجام دادم.  در هر دو بازی سرماخوردگی ویروسی داشتم . بخصوص در روز 11 درحالیکه تب و سرفه هم داشتم  مجبورشدم به سالن برم و چون احساس کردم که میتونم بازی کنم    بازی کردم. 

در این روز سیزده نفر بودیم. و هر تیم با شش نفر در زمین بازی کردیم. 

اتفاقا در این بازی دو گل هم زدم. 

در روز جمعه چهاردهم فروردین هم  با وجود مشکل تنفس  بازی کردم و سه گل هم زدم. "گل اولم در این بازی با ضربه سر بود ."

تا جاییکه به یاد دارم در این چند سال اخیر  گلی با ضربه سر نزده بودم و همیشه یا به تیر خورده بود یا اوت شده بود.  مدتها بود که دوست داشتم یکی از گلهام  رو با سر بزنم. این گل رو به امیرنیکفام زدم. 


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد