عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

حضوری دوباره در سالن میرداماد - چمن مصنوعی

امروز  یکشنبه  29 دیماه 92   از ساعت 11:30 ظهر  در سالن چمن مصنوعی میرداماد  همراه با حسن سامع و دوستان دیگر و همچنین مهمان عزیزم  حسن نونهالی شجاعی   فوتسال بازی کردیم.   بازی قشنگی بود و در نهایت تیم ما با اختلاف 3 گل  باخت .   تیم ما امروز در زدن ضربات آخر مشکل اساسی داشت و  اساسی ترین مشکل هم مربوط میشد به مهاجم ما. 

اسمش   داوود  بود که قبلا آشنایی با وی نداشتم.    او  سه گل زد ولی به جرات میتونم بگم که 10 فرصت مسلم گلزنی  را هم جلوی دروازه حریف  از دست داد.   تک به تک های عالی داشت که گل نکرد.

ضمن اینکه تیم حریف  دو دروازه بان مطمئن  هم داشت.  حسن سامع  و  علی شکری .   ولی تنها دروازه بان خوب ما   سعید بود که آشنایی قبلی با او نداشتم. 

امروز با همکارم  حسن شجاعی در یک تیم بودیم.  اجلال صفری و داوود و سعید هم دیگر هم تیمی هایمان بودند. 

حسن شجاعی با وجود سن و سال بیشتری که نسبت به بقیه داشت ولی یکی از ستاره های بازی بود و 5  یا شش گل خوب هم زد که اولی اش  از همه جالبتر بود.   حسن  روی کرنری که فرستاده شد با یک ضربه سر فنی توپ را به زمین جلوی گلر حریف کوبید و سپس توپ در گوشه دروازه ی حسن سامع آرام گرفت.   این گل  فوق العاده بود که فقط کار حسن بود. 



 


 






اینقدر الکی دربی تهران رو بزرگ نکنید !!!

از چند روز مانده به زمان بازی استقلال - پرسپولیس    خیلی ها بیخود و بی جهت  به این بازی  ابهت میدن. 

در حالیکه به لعنت خدا هم نمی ارزه .  در این 4 بازی اخیر  ستاره های کاغذی  حتی یک گل ندیدیم . به اندازه ی انگشتان یک دست   حتی صحنه دیدنی هم نداشت.  لااقل از 100 هزار نفر هوادارنتون خجالت بکشید که از صبح زود و حتی شب قبل  علاف شما میشن.  آخه تا کی میخاین بازی نمایشی و از قبل مشخص شده  انجام بدین ؟؟!!!!

اونایی هم که میرن به تماشای این بازی   سلامت عقلی شون  واقعا جای شک داره .   

هوادار محترم   مگه نمی بینی همیشه بدون گل مساوی  !!!! ؟  

مگه نمی بینی تو زمین راه میرن ؟!!!!       

حتما نمی بینی !   اگه میدیدی  که از ساعت 9 صبح  ورزشگاه پر نمیشد !

متاسفم برای تو  هواداری که نمیخای باور کنی  که  این بازی ارزشش 500 ریال هم نیست .             


هوای تبریز تعدیل شد امروز

امروز دمای هوای تبریز بعد از حدود 24  روز  سرمای سخت    تعدیل شده بود و هوا آفتابی شد و مقدار زیادی از برفها و یخهای انباشته شده در خیابانها و بلندی ها   آب شدند.   امروز در گرم ترین ساعت    4 درجه بالی صفر بود  شهر ما و در سردترین  حالت  7-   میشه.