عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

دومین بازی ام در سالن فرهنگ

پنجشنبه 24 اردیبهشت  برای دومین بار مهمان امیرسیفلو و حامد پیله ور و دوستانشان در سالن چمن مصنوعی سرپوشیده ی " فرهنگ " بودم.   بازی ساعت 14:45 شروع شده بود و من که تازه از سرکار رسیده بودم در ساعت 15 وارد سالن شدم. 

البته دو نفر دیگر هم بعداز من رسیدند.  

خلاصه که دوازده نفر شدیم و در این سالن شیک و نسبتا تازه  بازی کردیم.

تیمی که من بودم   با 3 گل اختلاف برد.

هفته قبل هم در تیم برنده بودم و با همین اختلاف برده بودیم.

این هفته 2 گل زدم برای تیم مان . در حالیکه اغلب در منطقه دفاع خودمان بودم.

و هفته قبل یک گل زده بودم. 

در تیم ما :    امیر نیکفام ( گلر ) - من - مسعود - یاسر - حامد پیله ور - فرهاد

در تیم حریف :  آیدین اوجی - امیر سیفلو- پیمان احمدیان - خسرو  - کیوان - محمدعلی فخیم


این هم ویدئوی گلی که امیر با ضربه ای سر  عالی زد :

http://www.namasha.com/v/wcpKquK4





در حالیکه هشت گل جلو بودیم مساوی کردیم !!!

دوشنبه 14 اردیبهشت  برای دومین هفته متوالی در پارک شمیم جمع امدیم . در شرایطی که امروز از حوالی ظهر تا حدود ساعت 19:15 هوای تبریز شدیدا بارانی و ابری بود. ولی چند دقیقه قبل از شروع تایم ما در این زمین روباز  باران بند آمد و هوا اندکی سرد بود. ولی لطیف و بهاری.

این بار تمام نفرات حضور داشتند. 

تیم ما  سبز پوش شد. و حریف زرد.

ما در شرایطی که با هشت گل جلو بودیم   کم کم  حریف را دستکم گرفتیم و شروع به خوردن چند گل عجیب کردیم . بطوریکه در یک ربع اخر بازی در کمال ناباوری خودمان و حتی حریف    تمام اندوخته ها را وا دادیم و  کار به تساوی 15 - 15 کشید.

گلهای ما :

من و رضاصدقی و پیغامی  هرکدام 4 گل. حسین 3 گل.

جمشید در تیم ما گلی نزد.

اسامی حریف :  

مهدی دهستانی. بهنام فراهانی . کریم. علی صلواتی . مهدی رحیم زاده.


در تیم حریف  رحیم زاده و صلواتی در دقایق اخرین بازی خیلی موثر بودند

پدر

به پاس اولین بوسه ای که پدرم به رسم مهر در اولین ساعات تولد به گونه ام زد و من نفهمیدم!

و به یاد سوزنده ترین بوسه اخر که به رسم وداع به صورتش زدم و او نفهمید .

یادش را گرامی میدارم و نثار روح همه پدران که دیگر بین ما نیستند  فاتحه ای قرائت میکنم.                  

 

 روز میلادشاه مردان علی(ع) روزپدر    و روز مرد  مبارک .