عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

یک بازی سطح بالا در سالن فرهنگ

دیروز از ساعت 14:50  در سالن  چمن مصنوعی فرهنگ ( ابتدای ورودی شهرک مرزدارن  - از طرف  دروازه تهران ) در جمع فوتبالی  امیرسیفلو و حامد پیله ور  اینا   مهمان بودم و بازی کردم.   این تایم    زمانی هست که خسته و کوفته از سرکار میری فوتبال . ولی خب قبل از رفتن به سالن  ناهار هم نخوردم که تو بازی  مشکل ساز نشه. 

بازی خوبی بود و حسابی سطح بازی  بالا بود. من هم در تیمی که بودم   بازیرخوبی انجام دادم و هم خودم راضی بودم هم بقیه.

تیم ما :   پویا - امیر سیفلو - من - علی سادات - کیوان - یاسر

در تیم حریف هم   حامد   و امیرنیکفام  و .... بودند.   هر تیم با شش نفر در زمین بازی  میکردیم .

همانطور که گفتم  سطح بازی و دوندگی و تکنیک و پاسکاری هردو تیم در  حد بالا بود . و از بازی لذت بردیم.

تیم ما در نهایت با اختلاف چهارگل  برنده شد .

من در این بازی اغلب در خط دفاع و یا هافبک بازی میکردم و کمتر در خط حمله  بودم. 

تا ده دقیقه مانده به پایان بازی هم گلی نزده بودم ولی پاس گلم زیاد بود .   تا اینکه در ده دقیه پایانی  سه گل  پیاپی هم من زدم .

امیر 2 گل زد . علی سادات هم فکر کنم  دو سه گل زد.

یاسر و  کیوان هم هرکدام 4 گل  زدند. 

در کل خیلی چسبید  این بازی   و بعداز بازی هم  با  یک دوش  گرفتن   در داخل مجموعه و کنار رختکن      حسابی  ریفرش  کردم. 

هوای تبریز امروز  در حدود 35 درجه بود و  گرم بود در واقع. 


پارک شمیم و هوایی تمیز و مطلوب برای فوتبال

دوشنبه  9 اردیبهشت 94  از ساعت  19:40  در  چمن مصنوعی روباز  پارک شمیم  بازی  کردیم.

هوا : عاااااااالی .      اغلب دقایق بازی هم زیر نور   مصنوعی  و نورافکنها بود .

دو سه ساعت قبل از بازی    باران خوبی در تبریز بارید که حسابی هوا  تمیز و صاف شد.

هفته قبل  هوا گرم و تا حد 38 درجه بود ولی از چهارشنبه قبل هوا ی تبریز  درحدود  15 درجه  کاهش یافت. 

در تیم ما    همگی قرمز پوشیده بودیم .  ( من و جمشید و حسن سامع و علیرضا شکری و مهرداد )

در تیم حریف هم که  اغلب  مشکی و یا آبی پوش بودند  نفرات ذیل  بازی کردند :

حسن فرشباف - علی صلواتی - مهدی  ( دوست حسن ) -  رضا صدقی - کریم دهستانی


تیم ما  در نهایت با اختلاف سه گل  برنده شد.

8 گل  مهرداد   زد.   /  3 گل من /  3 گل حسن سامع / 2 گل علی شکری

در تیم حریف هم اغلب  علی گل  میزد.

ضمن اینکه   رضا صدقی  مانند هفته قبل   در گلزنی بازهم موفق نبود و خیلی موقعیت از دست داد.