عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

فوتبال من

بنام یزدان. بلطف خدا در سال 1396 بانی خیری شدم برای جمع شدن دوستان و همکلاسیهای قدیمی . فوتبال و ورزش و تجدید دیدار ، هر جمعه در سالن فرهنگ تبریز. اواخر مهرماه سال قبل بود که تصمیم گرفتم همکلاسهای دوران دانشگاهم را جمع کنم تا جمعه ها به بهانه فوتبال ، همدیگر را ملاقات کرده و ضمنا ورزشی کرده باشیم و تحرکی به بدن بدهیم. خوشبختانه در سالن فرهنگ تبریز برای ساعت 16 جمعه ها تایم خالی پیدا کردم و تا اسفند ماه ، هرهفته رفتیم. البته من خودم در اواسط راه ، حدود شش هفته بدلیل عود کردن درد مچ پای چپم استراحت کردم و مشغول مداوا بودم. ولی در کل در نیمه دوم سال 96 این سالن و این جمع دوازده نفری ، یادگاری شد برای همه مون. من ، محمدعلی ، حبیب، بهنام، مهرداد، وحید، محمدتقی، مهدی، منصور، محمد ، حسن و بهزاد و رضا

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد