عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

درخشش تماشایی پدر و پسرها در سالن خطیب

چهارشنبه 21 اسفند 92  در سالن خطیب  ‌سیزده نفر بودیم . در حالیکه هفته قبل ده نفر بودیم و 

بازی استانداردی شده بود. این بار در زمین شش به شش بازی کردیم. 

تیم ما سفید پوش شد و تیم حریف هم  " ازهمه رنگ" بود. 

بازی تا 5 دقیقه مانده به اتمام تایم   با سه اختلاف بسود حریف در جریان بود که جرزنی نادر ژامفر  از تیم ما 

شروع شد و سراین مساله که اختلاف گل چندتا هست   بازی را ترک کرد و مهدی خیری هم به تبعیت از او

از زمین خارج شد.  و بازی دچار وقفه شد. 

بهرحال ....

در این روز    ابراهیم عبدی  دروازه بان حریف بود و حسابی هم خوش درخشید و خیلی از موقعیتهای تک به تک 

را حتی گرفت.   میلاد عبدی ( پسر ایشان ) هم در همان تیم بود و براحتی فکرکنم 6 گل به تیم ما زد.

او آقای گل بازی بود .       ضمن اینکه حسن شجاعی و پسر نوجوانش هم هم تیم بودند و حرکات شیک و فنی 

آنها چشم نواز بود.  حسن یک گل زد ولی پسرش  علیرغم بازی خوب و پاسهای عالی اش  گلی نزد.



ترکیب تیم ما :   صمد آقاخانی / رضا الهیاری / سجاد واحدان / من / نادر ژامفر / مهدی خیری

گلهای تیم ما :  4 گل خیری - 3 گل ژامفر - یک گل  الهیاری

در این بازی من گلی نزدم و 3 موقعیت خوب داشتم که از دست دادم. 


در تیم حریف " بهنام فراهانی "  و " حامد طریحی " و " مهدی هاشمی " هم حضور داشتند که بهنام 2 گل خوب هم زد.

مهدی هم 2 گل زد .  مهدی یک گل زیبا رابه کنج از روی ضربه کاشته زد. 

فکر میکنم این آخرین بازی فوتبال ما در سال 92 بود و امیدوارم سلامتی در سال آینده حاصل بشه و از ورزش و تحرک

و ساعاتی ورزشی و مفرح  دور نباشیم.   سالی بهتر برای همه آرزو میکنم. 


بعد از 5 ماه دوری دوباره در سالن خطیب

عصر چهارشنبه 14 اسفند 92  بعد از 5 ماه دوری از فوتسال  سالن خطیب 

 بخاطر مصدومیت مچ دستم   دوباره تصمیم به بازی گرفتم و

در جمع دوستانی که اغلب از شعبه سه هستند  حاضر شدم .  کلا ده نفر بودیم .  و بازی خوبی هم شد.

با اینکه زیاد برای بازی آماده نبودم ولی بد بازی نکردم و اتفاقا 5 گل هم زدم. تیم مقابل   سه نفر از نفرات تیم قهرمان جام فجر را در ترکیبش داشت و تا 10 دقیقه به پایان بازی هم از ما عقب بودند ولی ما در لحظات آخر بازی وا دادیم و باختیم.

 


 

باخت نامحسوس و نزدیک ما

عصر دیروز از ساعت 18:30  در سالن میرداماد  بازی داشتیم.

من 10 دقیقه ای دیر رسیدم . چون قبل از این بازی به دعوت دوستان به استخر رفتیم. 

هرچند میدونستم که استخر و  آب تنی قبل از فوتبال خوب نیست و انرژی رو تحلیل میبره و بدن 

سست میشه و ...  ولی رفتم خب. و وقتی در سالن میرداماد بودم مشخص بود که نای چندانی

برای بازی نمونده در من.  بهرحال دیروز  نصفی از خودم بودم.  و تیم ما با اختلاف یک گل باخت به تیمی

که حسن سامع غرغرو  گلزنش بود.   وااااویلا داره .


  ادامه مطلب ...