عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

باخت نامحسوس و نزدیک ما

عصر دیروز از ساعت 18:30  در سالن میرداماد  بازی داشتیم.

من 10 دقیقه ای دیر رسیدم . چون قبل از این بازی به دعوت دوستان به استخر رفتیم. 

هرچند میدونستم که استخر و  آب تنی قبل از فوتبال خوب نیست و انرژی رو تحلیل میبره و بدن 

سست میشه و ...  ولی رفتم خب. و وقتی در سالن میرداماد بودم مشخص بود که نای چندانی

برای بازی نمونده در من.  بهرحال دیروز  نصفی از خودم بودم.  و تیم ما با اختلاف یک گل باخت به تیمی

که حسن سامع غرغرو  گلزنش بود.   وااااویلا داره .


  اسامی تیم ما :   اجلال صفری / علیرضا شکری / صالح / من /  رامین

تیم حریف :  ؟؟؟ - علیرضا پاک نژاد - احمد مشحونی - مهدوی - حسن سامع


گلهای ما ( تا جایی که بیاد دارم )  :  من و صالح ( یک گل ) / رامین و علیرضا ( 2 گل ) / اجلال (3 گل) 

× تنها پنالتی این بازی را در دقایق آخر بازی حسن سامع  جرزن  از روی نقطه پنالتی زد و همین گل در نهایت منجر به برد 

10 بر 9 آنها شد.   بهرحال حسن در هر برخوردی فیلم بازی میکنه و خودش رو به موش مردگی میزنه .

این پنالتی هم از هموناش بود.    مهم نیس . خوشحال رفت به خانه و همین برای روحیه ش خوبه     



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد