عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

یک نفر غایب داشتیم ولی بازی شیرینی شد.

دیروز جمعه اول اسفند از ساعت 12:45 در سالن چمن مصنوعی میرداماد بازی کردیم.  آیدین بدون اطلاع قبلی  نیامد و مجبور شدیم با نه نفر یارکشی کنیم. یک تیم چهارنفری شد . یک تیم هم پنج نفره. منتها طوری تقسیم شدیم که تعادل دو تیم نزدیک باشد به هم.  

تیم ما :      جمشید . حسن فرشباف. کریم . پیمان . من

تیم حریف :     امیرنیکفام. امیر سیفلو. رضاصدقی. حامد پیله


تا اواسط بازی  مساوی پیش رفتیم . ولی در بیست دقیقه آخر حریفمان کم اورده بود و همین باعث شد که ما اختلاف را زیاد کنیم و نهایتا با پنچ گل برنده باشیم.  یعنی 16 - 11 بردیم. 


گلهای ما :  پیمان 7 - من 5 - کریم 3 - حسن  1 گل


در تیم ما  جمشید و حسن  بیشتر از بقیه دروازه بانی کردن .


در  تیم حریف هم امیرنیکفام بصورت ثابت  گلر بود. و برای تیمش خوب کارکرد. 

در این بازی حسن فرشباف در هرجایی که بازی کرد خوب و موثر بود . و تحسین همه را برانگیخت. 

" پیمان " هم در تیم ما خوب و دونده و گلزن بود که پاسهای خوبی میداد و بموقع هم گلزن بود.  پاسکاریهای پیمان با من و کریم  بارها منجر به گلزنی تیم ما شد.   در ویدئوی زیر گل اول  پیمان را میتونید ببینید:  گل قشنگی بود که وقتی من دروازه بان بودم   توپ بلندی رو براش ارسال کردم و او هم بخوبی و بایک شوت زیبا و عالی  گلش کرد.



هم در تیم ما خوب و دونده و گلزن بود که پاسهای خوبی میداد و بموقع هم گلزن بود.  پاسکاریهای پیمان با من و کریم  بارها منجر به گلزنی تیم ما شد. 

در تیم حریف هم  امیرسیفلو  خیلی بهتر از بقیه بود. او حسابی در خط دفاع تیمش نقش داشت و بارها به تنهایی مانع پاسکاری ما شد و چند گل را خرید.   در کل بازی جاندار و پرتحرکی بود. 


■  این هم یک ویدئوی دیگر از بازی .  یه صحنه جالب و موزون : 


کرنر ارسالی خوب توسط کریم .  سپس پاس من با ضربه سر به حسن فرشباف. و بعدش هم ضربه سر خوبی که حسن زد و  در استانه گل شدن   توسط امیرنیکفام  خطر رفع شد.  و این صحنه دیدنی خلق شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد