عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

یکبار دیگر در سالن میرداماد - سرپوشیده

جمعه 18 مهر :  سالن سرپوشیده چمن مصنوعی  تلاش / کوی میرداماد 

بعد از 6 ماه یکبار دیگر در این سالن گرد هم اومدیم تا یه فوتبال بازی کرده باشیم. 

در هفته های قبل و بخصوص در ایام گرم تابستان  فضای روباز مناسب بود ولی  الان که هوا رو به سردی گذاشته 

این سالن میرداماد مناسب هست. 


جمعه از ساعت 11:30 صبح با حضور ده نفر از دوستان و آشنایان  شروع به بازی کردیم. 

تقریبا ساعت 13 بعد از 90 دقیقه دویدن  بازی با برد تیم ما تمام شد.  

یک بازی پر از گل .  علت پرگل بودن بازی هم شاید بخاطر نبود  دروازه بان تمام عیار در هر تیم بود. 


نتیجه بازی :    24 - 21  

یازده گل از گلهای تیم ما را   من زدم و روزی پرگل داشتم.

5 گل را صمد آقاخانی زد . 3 گل صالح حسین پور  . 3 گل سجاد ( دوست صالح ) . یک گل جمشید دهستانی. 

یک گل هم مهدی دهستانی زد .


■ مهدی   یک نیمه برای تیم ما بازی کرد و در نیمه دوم جایش را با جمشید عوض کرد و جمشید به تیم ما آمد.

جالب اینکه وقتی جمشید در تیم ما بود بهتر کار کرد و چندین پاس گل به من داد. 

■ تک گلی هم که جمشید در این بازی زد  از روی پنالتی بود .

■ یک پنالتی هم نصیب تیم حریف شد که علیرضا شکری  خیلی محکم زد و توپش به اوت رفت و گل نشد.


■ نکته دیگر اینکه با صالح حسین پور بعد از یک سال همبازی شدیم و  این بار با روحیه ای بالا آمده بود .

او دو سه روز پیش برای ازدواج اقدام کرده که انشالاه مبارک باشه.


اسامی  تیم ما : 

سجاد - صالح - جمشید - صمد آقاخانی - من


اسامی تیم حریف : 

محمود ابراهیمی نژاد - مهدی - علیرضا شکری - کریم دهستانی - رضا صدقی


اغلب گلهای حریف را  صدقی و شکری زدند.   ابراهیمی و مهدی هم هرکدام تقریبا چهار گل. 

تنها   کریم بود که کم گل زد.  ولی بعضا خوب دریبل میزد.


‏■ در این بازی دو بار هم توپ به شدت به مرکز ثقل  بازیکنان دو تیم خورد. 

اولی :  شوت محکم شکری به صالح اصابت کرد و صالح 10 دقیقه ای بیرون بود.

دومی:  ضربه ای که من به سمت دروازه حریف زدم به محمود ابراهیمی خورد و او هم دچار دل پیچه شد.


■ شاید جالب ترین گل بازی  گلی بود که من بعد از استپ سینه و در حالیکه پشت به دروازه حریف بودم زدم .

در این صحنه دروازه بان حریف که محمود خان بود جلو کشیده بود و من توپ را بصورت کمانی از بالای سرش به گل فرستادم




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد