عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

بازگشتی دوباره به فوتسال بعد از سه ماه دوری

عصر دیروز از ساعت 18:30 در سالن میرداماد تبریز باتفاق حسن سامع و حسین سامع و جمعی از دوستان به فوتبال برگشتم. بعد از سه ماه دوری از فوتبال و حتی ورزش.    از 17 مهر که مچ دستم شکسته بود  تا دیروز اصلا ورزشی نداشتم. 

دیروز هوای تبریز7-  درجه بود و همراه با مه و دانه های ریز برف.  ولی سالن سرپوشیده ی میرداماد  نه چندان گرم بود و نه زیاد سرد.   قرار بود من یک نیمه بازی کنم  چون آمادگی بدنی ام پایین بود .  ولی چون ده نفر بودیم  مجبورا بصورت کامل بازی کردم.   قبل از ورود به بازی   استرس داشتم. استرس از اینکه دوباره مچ دستم یا جایی دیگر آسیب ببینه .   خوشبختانه بازی کردیم و به لطف خدا سالم بازی را تمام کردیم. تیم ما همگی قرمز پوش بودیم . و من و دو تا پسرعمویم در یک تیم بودیم .  ابتدا 4-2 جلو بودیم. در دقیقه 24 من اولین گلم را زدم.  در حالیکه با اختلاف 5 گل عقب بودیم گلزنیهای حسن و تلاش تیمی مان ثمرداد و این بازی با تساوی 14-14  تمام شد.

گلهای تیم ما :   حسن سامع    6گل   -  احمد مشحونی   سه گل -  من  3 گل -  اجلال صفری  2  گل



 

 



نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ



ساناز شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 09:33 ق.ظ

خوشحالم که دوباره فوتبال بازی می‌کنی علیرضا جان

مرسی .
ولی باید خیلی مواظب باشم تا مصدوم نشم خدای نکرده.
میخام هر از گاهی برم سالن. نه هر هفته.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد