عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

Happy Eid

امروز عید غدیر هست و ابتدا این مناسبت  تبریک گفتن داره.

× و بعدا هم اینکه سه شنبه ( پریروز ) عصر برای تماشای بازی دوستان و همکاران گرامی ام به سالن خطیب رفتم که لازمه از حسن شجاعی گرامی تشکر کنم که زحمت کشید و من رو هم برد به سالن و هم برگرداند. من فعلا با دست شکسته نمیتونم رانندگی کنم.

در سالن هم داور بازی شدم و ....

 

 

سعی کردم اشتباهی نکنم و صحنه ها رو خوب ببینم.  به نظر خودم عادل بودم و نمره ام در حد قبولی بود. انصافا بازیکنان هم تابع نظر داور بودند و مشکلی پیش نیومد.  

یک پنالتی بنفع تیم نادر ژامفر گرفتم که  قطعی بود. 

یک گل  مهدی خیری زد ( از تیم الف ) که چون حرکتش برای گلر حریف خطرناک بود   گل را مردود اعلام کردم.

یک کرنر هم بنفع تیم الف گرفتم که حسن شجاعی اعتراض داشت ولی من دید خودم را اعلام کرده بودم.

× بازی 10 بر 10 مساوی در حال خاتمه بود که تیم الف به گل رسید و برنده بازی شد.


„


▐ اگر خواستید عکس های فوق را واضح تر و بزرگتر ببینید   برروی هرعکس میتوانید راست کلیک کرده و گزینه view image را انتخاب کنید. 



نظرات 1 + ارسال نظر
alibala جمعه 3 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

Eyval che bahal

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد