عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم
عکسها و خاطرات مصور ما

عکسها و خاطرات مصور ما

میخواهیم خاطرات ثبت شده را به اشتراک بگذاریم

مبارک باد سال جدید

عصر روز پنجشنبه 28  اسفند  از ساعت 19 در سالن ورزشی  شهیدرضایی تبریز  واقع در داخل مدرسه ش. رضایی  بودیم. 

همراه با جمعی از اساتید و دوستان فعال در عرصه آموزش عالی.

در این روز من میهمان جمع ایشان بودم. 

سالن    کفپوش مخصوص فوتسال بود و من بعد از ماهها در روی کفپوش بازی میکردم.

و انگار که با این نوع سالن غریبه بودم. چون در سال 93    نود درصد بازیهایم  روی چمن مصنوعی بود و کلا تفاوت را میشود احساس کرد.

در سالن  ش. رضایی   ده نفر شدیم و در تیم ما با اقای قادرعیسی زاده  هم تیم شدیم. 

هر تیم پنج نفر شدیم و فوتسال بازی کردیم. و بنظرم  مساحت زمین اندکی کوچک بود برای این تعداد .


من  از بازی خودم در این بازی رضایت ندارم. چون از عادت به کفپوش دور شده بودم . 

نصفه دوم بازی را دروازه بان بودم .

در این بازی نهایتا  با دو گل اختلاف  ما باختیم. 

در تیم حریف  یک دروازه بان بلند بالا  و  جسور   بارها سد راه ما شد.

ضمن اینکه دو بازیک جوان و تکنیکی و دونده هم داشتند که موتور تیم بودند.

آقایان اعوانی و ذکایی هم در تیم حریف  به نوبه خود هم خوب دویدند هم گل زدند.


تیم حریف از ما قوی تر و تکنیکی تر بود. و  طبیعی بود که آنها  ببرند.

من در این بازی یک گل زدم.  و  گلزن ترین بازیکن تیم ما   قادر عیسی زاده بود.




نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد